Щодо методичних рекомендацій про викладання навчальних предметів у закладах загальної середньої освіти у 2021/2022 навчальному році (ОЧІКУЄТЬСЯ)
Про переліки навчальної літератури та навчальних програм,рекомендованих Міністерством освіти і науки України для використання в освітньому процесі закладів освіти у 2021/2022 навчальному році
Початкова школа
Для 5-11 класів
Для осіб з особливими освітніми потребами
Методичні рекомендації щодо особливостей організації освітнього процесу у 5 класах НУШ: metodychni-rekomendatsiyi-shhodo-osoblyvostej-organizatsiyi-osvitnogo-protsesu-5-klasah-nush
Щодо ЗНО 2022:
Оцінювання у 1-4 класах:
У газеті освітян Хмельниччини "Майбуття" за липень - серпень 2021 р. опубліковані Методичні рекомендації щодо організації освітнього процесу в 2021/2022 н.р. Ви можете ознайомитися з окремими рекомендаціями.
_______________________________________________________
МОН розробило методичні рекомендації з викладання предметів на 2019/2020
Міністерство освіти і науки надало методичні рекомендації з викладання предметів на 2019/2020 навчальний рік.
Рекомендації є в листі № 1/11-5966 від 1 липня.
Міністерство звертає особливу увагу вчителів на те, що у змісті навчальних програм послідовно впроваджено компетентнісний підхід.
Рекомендації МОН розробило спільно із Національною академією педагогічних наук та Інститутом модернізації змісту освіти. Вчителі можуть використовувати їх у практичній роботі.
Підходи викладання, описані у методичних рекомендаціях, відповідають Концепції “Нова українська школа” та показують, як впроваджувати наскрізні змістовні лінії “Екологічна безпека та сталий розвиток”, “Громадянська відповідальність”, “Здоров’я і безпека”, “Підприємливість та фінансова грамотність”.
Спільними для всіх компетентностей є такі вміння:
- читання з розумінням;
- уміння висловлювати власну думку усно і письмово;
- критичне та системне мислення;
- здатність логічно обґрунтовувати позицію;
- творчість, ініціативність;
- вміння конструктивно керувати емоціями;
- оцінювати ризики, приймати рішення;
- розв’язувати проблеми;
- здатність співпрацювати з іншими людьми.
- Методичні рекомендації з іноземної мови можна завантажити за цими посиланнями: Іноземні мови
Викладання іноземних мов у 2018-2019 н.р. Нормативні документи
Методичні рекомендації щодо викладання іноземних мов у 2018/2019 навчальному році ( Додаток до листа Міністерства освіти і науки України від 03. 07. 2018 р. № 1/9-415; витяг "Іноземні мови")
Інструктивно-методичні рекомендації щодо вивчення в закладах загальної середньої освіти навчальних предметів та організації освітнього процесу у 2018/2019 навчальному році (Додаток до листа Міністерства освіти і науки України від 03. 07. 2018 р. № 1/9-415)
Методичні рекомендації щодо викладання іноземних мов у 2018/2019 навчальному році ( Додаток до листа Міністерства освіти і науки України від 03. 07. 2018 р. № 1/9-415; витяг "Іноземні мови")
Інструктивно-методичні рекомендації щодо вивчення в закладах загальної середньої освіти навчальних предметів та організації освітнього процесу у 2018/2019 навчальному році (Додаток до листа Міністерства освіти і науки України від 03. 07. 2018 р. № 1/9-415)
2017-2018 навчальний рік
Іноземні мови. Навчальні програми для 1—4 класів загальноосвітніх навчальних закладів та спеціалізованих шкіл (ОНОВЛЕНО)
Навчальні програми з іноземних мов 5-9 класи (нова)
Лист МОН України від 09.08.2017 №1/9-436 Щодо методичних рекомендацій про викладання навчальних предметів у загальноосвітніх навчальних закладах у 2017/2018 навчальному році
2016-2017 навчальний рік
Методичні рекомендації щодо викладання іноземних мов у початковій школі у 2016-2017 навчальному році
2015-2016 навчальний рік
«Про внесення змін до наказу Міністерства освіти і науки України від 16 вересня 2015 року № 940» Державна підсумкова атестація з іноземної мови є обов’язковою та проводитиметься з поєднанням зовнішнього незалежного оцінювання у навчальних закладах.
Критерії оцінювання навчальних досягнень з іноземних мов
2014-2015 навчальний рік
Немає коментарів:
Дописати коментар