У Міністерстві освіти і науки розробили нову модель оцінювання в перших класах і надіслали її в школи, що пілотують новий Стандарт початкової освіти.
Ця модель ґрунтується на формувальному оцінюванні, що дозволяє оцінити насамперед процес навчання, а не результат (тобто кількість помилок), а також поступ кожного учня. Зокрема, за запропонованим зразком Свідоцтва досягнень учителі оцінюватимуть, як активно дитина працювала на уроці, чи була допитливою, чи добре співпрацювала з іншими тощо..
МОН: Методичні рекомендації щодо формувального оцінювання учнів 1 класу (До листів МОН від 18.05.2018 №2.2-1250 та від 21.05.2018 № 2.2-1255)
Немає коментарів:
Дописати коментар